کجایند منادیان آزادی و حقوق بشر؟!

بیانیه سایت بشریت در محکومیت کشتار وسیع مسلمانان در روز حقوق بشر اسلامی

کجایند منادیان آزادی و حقوق بشر؟!

5 آگوست روز جهانی حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی است در حالی که جامعه مسلمان جهان در زیر چنگال مظالم متعددی گرفتار است و برای نجات کرامت و حیثیت ذاتی خود فریاد "هَل مِن ناصر" سر می دهد، کجایند منادیان آزادی و حقوق بشر؟!

به گزارش مؤسسه راهبردی دیده‌بان به نقل از "بشریت"؛ 14 مرداد 1393 مصادف با 5 آگوست 2014 میلادی و 7 شوال 1435، به عنوان روز «حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی» نام گذاری شده، در حالی که در جای جای این کره خاکی انسان های بسیاری به جرم مسلمان بودن خود ذبح می شوند.
درست شش سال از قطعنامه کامپالا) اوگاندا(تحت عنوان تعیین روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی، توسط سازمان همکاری اسلامی می گذرد. در حالی که کشورهای اسلامی عضو این سازمان تنها به نگارش قطعنامه ای اکتفا نموده اند و عملاً کرامت ذاتی انسان ها علی الخصوص مسلمانان را نادیده انگاشته اند.
این روزها گزارش جنایت و ددمنشی مستکبران صهیونیست و تکفیری ها در صدر اخبار رسانه های جهانی قرار گرفته و شرق و غرب عالم، شاهد کشتار وسیع و نسل کشی مسلمانان است. اینک هیچ وجدان آگاه و بیداری نمی تواند رنج و درد مردم بی پناه غزه که مورد آماج حملات بی امان و وحشیانه صهیونیست ها هستند را انکار کند، هیچ ضمیر انسانی و آزاده ای نمی تواند کشتار مردم بی گناه سوریه و عراق را نادیده بگیرد؛ چرا که این وقایع دردناک در زیر پوشش خبری بنگاه های خبرپراکنی است و پنهان نمودن آن ناشدنی. اما افسوس، دیگر مدت ها است کسی نمی داند بر سر مسلمانان میانمار(برمه) چه می آید و بوداییان افراطی چگونه بشریت را زنده زنده می سوزانند و در آفریقای مرکزی چه تعداد انسان بی پناه به گناه ناکرده مجازات می شوند.
اخبار فجایع غزه، عراق و سوریه هم رفته رفته کمرنگ خواهد شد و وجدان جمعی جهان اسلام و دنیای غرب به تدریج در خواب فرو خواهد رفت؛ اما تاریخ، این تسامح و تساهل را فراموش نخواهد کرد؛ روزی دولت های عربی و اسلامی منطقه تاوان سکوت و غفلت عامدانه خود را خواهند دید و دولت های غربی برای نادیده گرفتن انسان بودن مسلمانان و کشتار جمعی ایشان بازخواست خواهند شد.
امروز روز جهانی حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی است در حالی که جامعه مسلمان جهان در زیر چنگال مظالم متعددی گرفتار است و برای نجات کرامت و حیثیت ذاتی خود فریاد "هَل مِن ناصر" سر می دهد، کجایند منادیان آزادی و حقوق بشر؟! کجایند سازمان های متولی حقوق بشر و صلح و امنیت جهانی؟!؛ کجایند برادران غیور و ظلم ستیزی که دست یاری برای نجات مسلمانان مظلوم عالم دراز کنند و با تکبیر بلندشان پشت هر مستکبری را بر خاک بکوبند؟!
سایت بشریت تمامی این جنایات و نسل کشی مسلمانان وزنان و کودکان بیگناه را به شدت محکوم می کند و هم صدا با هر آزاده ای در سراسر جهان، دول اسلامی و سایر دولت ها را به حرکتی جهانی و جمعی برای نجات مسلمانان مظلوم و دردمند جهان دعوت می کند، تا صلح و امنیت و کرامت و حیثیت حقیقی و ذاتی انسان ها در عالم فراگیر شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 15 مرداد 1393برچسب:کجایند منادیان آزادی و حقوق بشر؟!, | 16:19 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=